diumenge, 27 de desembre del 2009

SINTESI



















És el moment de reflexionar ... passats aproximadament tres mesos des de que vaig crear aquest, el meu blog. Fet que no m'havia plantejat en cap moment, fins a iniciar els meus estudis de magisteri. Moment en el qual, s'ens va proposar la idea de crear un bloc com a eina de treball, com un recurs més. En un primer moment recordo que el món s'ha em va caure a sobre, perquè desconeixia totalment el funcionament d'un bloc, era un món nou per a mi, un món encara per descobrir, investigar. Que ha mesura que anava passant el temps i anava treballant amb les diferents intervencions proposades he anat adquirint uns coneixements, agilitat i destresa. Tot i que, encara amb queda moltíssim per aprendre, ja que les meves habilitats, destreses en les TIC són bastant bàsiques. Cada setmana regularment he dedicat una sèrie d'hores a treballar el meu blog realitzant les diferents tasques proposades. Amb vaig marcar unes pautes de treball, per obtenir una bona organització on determinats dies, o hores setmanals concretes estaven destinades al treball del bloc. Temps dedicat que no ha estat poc sinó tot el contrari, ja que, m'ha costat la realització d'algunes de les activitats per la desconeixença de molts programes, eines utilitzades.

Alhora de destacar dues intervencions, en destacaria:
1) http://lauraft-laura.blogspot.com/search/label/GITIC /
http://lauraft-laura.blogspot.com/2009/10/digitalitzem-el-so.html.

Són les dues entrades que fan referència a la digitalització d'una imatge i d'un so. Les he triat perquè vaig tenir moltíssimes dificultats per dur-ho a terme. Mai havia retocat cap imatge, ni destorsionat cap so i per tant, els programes Audicity i Gimmp eren totalment desconeguts per mi. I no només la dificultat estava en la utilització d'aquestes aplicacions per fer l'exercici sinó després penjar-lo al bloc, a la xarxa sobretot en el cas del so, s'havia de fer tot un seguit de maniobres per aconseguir pujar el so a internet. I també les volia destacar perquè van ser de les primeres intervencions.

2) http://lauraft-laura.blogspot.com/2009/10/presentacio-power-point.html
Entrada que fa referència a la creació d'una prensentació de power point amb efectes. I jo fins el moment no havia utilitzat gaire o poc el power point, i el fet d'aconseguir fer aquesta presentació per mi personalment és tot un assoliment. A més mirant-la, observant les imatges del infants que surten amb fa donar compte de que val la pena qualsevol esforç per aconseguir la meva meta arribar a ser mestre, dedicar-me a la docència dels infants que m'omple de vida, d'il·lusió,d'energia... Per dedicar-me a ensenyar-los val la pena tots els esforços emprats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada