dissabte, 28 de novembre del 2009

Tot un espectacle cultural


Un, dos , tres i...que puji el teló!! que la funció comença!! les classes de comunicació oral, escrita i digital s'han convertit en tot un espectacle cultural poemes,monòlegs, contes, ...per uns moments l'aula C.3-02 es converteix en un teatre i els alumnes esdevenim actors i espectadors. En aquesta peculiar funció m'ha tocat posar el meu toc personal interpretant un monòleg que es troba dins el musical Chicago, música de J.Kander i lletra. F. Ebb. El mònoleg que vaig donar vida es troba .dins de la escena de la pressó intercanlant-se amb la cancó Cell block Tango, el meu personatge es deia Liz, una dóna que es troba complint una condemna per haver matat al seu marit.
El mònoleg és el següent:

Ja sabeu que la gent,
de vegades, té el costum
de fer coses d'aquelles
que tu no pots suportar.
Com en Bernie. A en Bernie
li agradava mastegar xiclet.
No, no exactament mastegar-ne,
sinó fer bombolles amb el xiclet.
Plof!. Bé, doncs, vaig
arribar a cas aquell dia
realment empipada i, buscant
una mica de consideració,
em trobo en Bernie ajagut
al sofà, bevent una cervesa
i fent bombolles amb el xiclet.
Llavors li vaig dir: "Bernie,
si tornes a fer una sola
bombolla més...", i la va fer.
Així, doncs, vaig agafar
l'escopeta que hi havia penjada
a la paret i vaig disparar dos
trets d'advertència.

Vaig triar aquest monòleg primer perquè el món de l'espectacle forma part de la meva manera de ser, d'expressar, de sentir i concretament el musical és la meva passió. I ja, que tenia la oportunitat de triar doncs vaig triar, teatre, un monòleg i així, poder donar vida algun personatge d'algun musical i que millor que aquest musical que és un dels meus preferits. A més té un to irònic, divertit i no la seva durada es idonia ni massa llarg ni massa curt. Vaig tenir la oportunitat de poder utlitzar allò que tant m'entusiames per realitzar un treball, va ser molt enriquidor i ho vaig disfrutar molt!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada